▶ 2017–2021 között több országos programot szerveztünk a projektek keretében, amely különböző korosztályoknak (cserkész, kósza, vándor, felnőtt cserkész) biztosított élményeket és találkozási lehetőséget, hogy a cserkészek más csapatok tagjaival is találkozzanak, és átélhessék a nagy egészhez tartozás élményét.
▶ A 14-18 évesek generációja elsődlegesen az online felületekről tájékozódik, ezért nagy hangsúlyt fektettünk a közösségi média (Facebook, Instagram) tartalmak előállítására, amelyek a cserkészek számára hasznosak, informatívak, szórakoztatóak voltak. Honlapjainkra is hetente kerültek fel friss cikkek, interjúk vagy videók, folyamatosan frissítettük az online felületeinket.
▶ Új kommunikációs eszközöket teszteltünk, új csatornákat alakítottunk ki, és működtettünk.
▶ Cserkésztörténelmi szakmai anyagokat készítettünk, amelyeket elérhetővé tettünk minden cserkész számára, és bemutattuk az érdeklődőknek.
▶ Többezer olyan promóciós tárgy készült, amelyet a programokon résztvevők kaphattak: a cserkészélet eszközei a cserkészek számára nem csak hasznosak, hanem erősítik az összetartozás élményét, a nem cserkészek számára pedig a cserkészekkel való találkozás jelképe lehet.